Pengikut

Jumaat, 24 Januari 2014

tips murah rezeki

k salam jumaat penghulu hari.. 

alhamdulillah..4 hari bekerja, bleh rehat dan fokus kerja2 yg tak siap lagik.. huhu


antara perkara yang wajar dan dapat pahala bile kite buat hari penuh barakah ni; 
🌸 potong kuku
🌸 mandi sunat
🌸 memakai pakaian yg bersih, suci, wangi dan selalu nye dikaitkan dgn yg berwarna putih
🌸 potong rambut yg tak perlu supaya syaitan tak bergayut.. huhu 
🌸 mcm2 lagi la.. 

yg ni plak yg aku jumpe kt facebook. kata2 ustazah nor bahiyah.. 
sebut pasal ustazah ni, ade ustazah kt skolah aku ckp, ustazah bahiyah penah cite.. adik beradik die ada 8 orang.. smua adik beradik die jadi 'orang' Alhamdulillah.. 

katanya lagik, mak die dulu stp mlm bangun solat hajat untuk setiap anak die.. sorang2.. sebab tu la antara reason dorang berjaya.. hebat kuasa doa sorang ibu kan? 

oklah.. selamat berhujung minggu bg yg berhujung minggu arini.. 
jgn lupe minum air masak banyak2.. 
utk kesihatan kite jugak kn? 

nak beli shaklee ngn harga RUNTUH? 
pm/msg/whatsapp ida at 0133982545 ❤️

Tiada ulasan:

Catat Ulasan