Pengikut

Khamis, 21 November 2013

Express breakfast

Morning!
Cane pagi korang? Pagi ni kelam kabut sket sebab kena anta anakanda ke nursery awal sebab kitorg kna g kuala kangsar, bekerja.. hummm

Perut ni pulak? Lepas sejam bangun tido, mintak di isi dulu.. kalo x,asek nak amuk dan buat konsert.. Perut korang cane?

Makanya, nasib baik ade ESP.. kurang sedikit kelaparan perut saye ni haaa

senang jer,amik satu sudu Esp campur ngn susu coklat/bliss/milo/etc.. shake and ready! express bukan? kenyang pulak tu..
yang penting berkhasiat..

harga ESP? tak sampai rm125 dan tahan berbulan.. average 2/3 bulan.. dan bile di kira tolak tambah, tak sampai RM2.50 pun sehari.. MURAH bukan?

Hubungi saya utk dapatkan ESP dgn harga berbaloi-baloi beserta free consultation plus free gifts! ❤
email me at aidaaa24@yahoo.com
whatsapp/wechat/msg/call at 013-3982545

Jom mulakan hari dengan istigfar dan penuh semangat..Lagipun,perut dh rak nyanyi! 😍


2 ulasan:

  1. nak try juga ESP ni, tp tak da fuluss lg.hehe

    BalasPadam
  2. singgah blogwalking sini. Thanks sudi support blog saya. Peserta bloglist telah saya update. Jom blogwalking.
    http://nurfara-hani.blogspot.com/2013/11/senarai-bloglist-blog-nurfarahani-part-1.html

    BalasPadam