Pengikut

Selasa, 6 Ogos 2013

shaklee di kulim, bandar baharu dan serdang, kedah

as salam.. yup.. seperti tajuk blog ni.. saye nak memberitahu semua orang yang saya adalah shaklee independent distributor kt area kulim bandar baharu dan jugak serdang kedah. bukan selangor tau? huhu.. sebab saye dulu pn konfius..selama hidup saya ni,yang saya tahu just serdang selangor je.. yelah.kt tempat yg saya belajar tu la.. upm.. pastu, tengok-tengok kena kerja dekat serdang kedah pulak.. ok.bagi yang memerlukan consultation,advise or nak tanye pasal produk shaklee memang boleh sangat la. saya tak de la expert sangat tapi saya akan cuba sedaya upaya membantu mana yang boleh.kenapa? sebab best sebenarnye boleh bantu dan tolong orang lain ni.. especially tolong bab breast feed. ye.saye memang sangat-sangat menyokong breast feed.. :) Lastly, awak boleh contact saya ngn sms/wechat/whatsapp 0133982545.. tq! adios..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan